Wreck The Halls
S2, E10: It's Christmastime and the Murtaugh family are headed to Hawaii! However, Murtaugh's holiday is put on hold when he and Riggs are called to a homicide and the victim is an old friend. Meanwhile, Riggs gets a surprise phone call from a relative just in time for Christmas.