Bradley Walsh: Egypt's Cosmic Code Written in the Stars
S1, E1: Bradley Walsh begins his journey with the pyramids. As a former Rolls Royce engineer, Bradley questions theories about their construction. Armed with measuring tools and alternative hypothesis, he examines the Great Pyramid's exterior.