Bradley Walsh: Egypt's Cosmic Code
Written in the Stars
Bradley Walsh begins his journey with the pyramids. As a former Rolls-Royce engineer, Bradley questions theories about their construction. Armed with measuring tools and alternative hypothesis, he examines the Great Pyramid's exterior.