You Call it Madness, But I Call it Love
S4, E16: Lucas discovers who witnessed his uncle's killing a year ago, Peyton's decision not to attend the prom leads to dire consequences, Nathan and Haley vow to just be romantic teenagers at prom, and Dan tries to win Karen's affections, as the witness to the murder he committed closes in.