You Will Get Punished Dan
S5, E2: The gang return from Amsterdam and it's time to tear Newcastle a new one. Vicky and Ricci celebrate breaking the Geordie Shore relationship curse at their one year anniversary dinner, but it's not all smiles as Holly and James still can't stand the sight of one another. The rivalry between the boys and the girls hits new heights as the Buck Squad are challenged to a pulling competition, and there's a surprise winner when the gang try out speed dating.