You're Gonna Need Someone on Your Side
S5, E11: On the eve of their own wedding, Lucas and Lindsey conspire to save Nathan and Haley's marriage, Brooke pairs Peyton with a surprise old boyfriend - all the while dealing with Victoria, and Rachel returns to Tree Hill to face old challenges. Dan also returns, hoping for a fresh start.