You’re So Fresh!
S17, E4: Kelly Clarkson drops into the 'Top Chef' kitchen for a Quickfire based on her new movie, "Trolls: World Tour," where the chefs are tasked with combining colorful ingredients from six different musical lands to make one delicious dish.