A Complete Life
Wu Shuang Chuan (Ku Pao Ming), a former gangster, returns home after more than a decade to find his life dramatically changed. His wife has passed away from cancer, and his son Wu Huai Wen (Sun Peng) is now a divorced father struggling with his rebellious son Wu Yi Heng (Yan Yu Lin). Resigned to living in a nursing home, Shuang Chuan unexpectedly finds companionship with Mei Chiao (Winnie Chang), and a tender romance begins to develop. When he visits his son, he discovers Huai Wen living with James (Vince Kao), a "close friend," which challenges his understanding of his family's dynamics. As three generations of the Wu family navigate their complex relationships, they learn profound lessons about love, understanding, and familial bonds. This is a 2021 Taiwanese family drama film directed by Feng Chu.