When Mary Met Johnny
Johnny (William) is a 25-year-old man constantly battling intense sexual desire, experiencing nosebleeds whenever he sees an attractive woman. His concerned mother Meng Jie (Samantha Ko) worries about his impulsive nature. Everything changes when Johnny seeks baking lessons from Mary (June), a teacher 15 years his senior and his mother's friend. Initially resistant to his advances, Mary gradually finds herself falling for Johnny's charms. Their budding romance faces significant challenges when Johnny must study abroad in Italy and his mother discovers their relationship. Caught between societal expectations and genuine feelings, the couple must decide whether their love can overcome the obstacles of age difference and family disapproval. "When Johnny Met Mary" is a 2016 Taiwanese movie that was directed by Li Ding.