Metro Kadhal
In Metro Kadhal, a bike-scratch spat sparks a tender, teasing bond between Saran and quick-witted Vinutha. From Playful hang-ups to vulnerale confessions, their city romance blooms - until she suddenly disappears to Bangalore. As Saran searches for his "Vinu" in a city of millions, the film captures love born of friction, missed chances and stubborn hope.