Alimamy
Alimamy and his family have lived for generations in a small village with about 150 inhabitants that has also had its own school for a few years. Like most people in Sierra Leone, he lives from agriculture. He grows cassava which he processes and sells as so-called Garie flour. He is very proud of his "Kasseh Garie.