Losing Vietnam
The Vietnamese couple Bay and Tam have lived in Germany for 30 years. They clean empty offices for a living and have had little opportunity to interact with mainstream German society. A film about the difficulty of living in two places at the same time and the question of what effect this duality has on a marriage, family and sense of belonging.