We will survive
In this retirement home, unique in Germany, seniors of any sexual orientation are offered more than a home in old age. The documentary short film WE WILL SURVIVE observes the humorous, heartfelt and yet not always entirely conflict-free everyday life at Frankfurt's Regenbogen retirement home, exploring the question of how we want to live and love in our twilight years.