Apollo 18
Officially, Apollo 17, launched December 17th, 1972 was the last manned mission to the moon. But a year later, in December of 1973, two American astronauts were sent on a secret mission to the moon funded by the US Department of Defense. What you are about to see is the footage which the astronauts captured on that mission. While NASA denies its authenticity, others say it’s the real reason we’ve never gone back to the moon.