Avalon
After serving time with an ankle bracelet, Janne, a former party organizer, decides to open an exclusive nightclub in Båstad - where the Swedish Open takes place every summer - and get his life back on track. During the star-studded tennis tournament, he makes his final preparations, hangs out with his sister Jackie and enjoys life as a soon-to-be-crowned club king. But just a few days before the club’s grand opening, Janne causes a catastrophic accident and his increasingly desperate attempts to deal with the situation drag him into a dark, downward spiral.