Bad Behaviour
Chaos ensues at a spiritual retreat when troubled former actor, Lucy (Oscar winner Jennifer Connelly), becomes destructively obsessed with a fellow celebrity guest. Finding anything but 'enlightenment', and craving attention from the retreat's new-age guru, Lucy's insecurities overflow with disastrous consequences. Fresh, bracing and laced with dark humour, Bad Behaviour also stars BAFTA winner Ben Whishaw (This Is Going to Hurt, A Very English Scandal), (Dasha Nekrasova, Succession) and Alice Englert (The Power of the Dog, Dangerous Liaisons), making her directorial debut.