Beethovens Octet and Dvoraks Serenade
The Berliner Philharmoniker, is an orchestra based in Berlin, Germany and is consistently ranked as one of the best orchestras in the world. In 1990 members of this great orchestra got together to play Beethoven's Octet in E-flat minor and Dvorak's Serenade in D minor. Stingray Classica Chamber Music.