Black Flies
Ollie Cross, an aspiring paramedic, battles adrenaline-fueled nights in an NYC ambulance alongside seasoned responder Gene Rutkovsky. They risk their lives daily to help others, amidst a city in turmoil, careening between harrowing emergencies and heartfelt moments. Their partnership's resilience is put to the test when ethical dilemmas arise blurring the line between life and death.