Business Partners
Liam has everything but dreams of opening the best erotic nightclub in Hollywood. He and his partners decide to open one, but his partner Goldberg has a hidden clause in the contract! If the club does not open on the agreed date, Liam loses it all. With time against him, Liam races to find a staff of beautiful girls and finish construction on time. But love, sex and betrayal get in the way.