Extreme Closeups
Jeanie, a film student and aspiring filmmaker is filming her neighbors through her rear window for her film project. One night she films a prominent senator and a sexy call girl which gets her into trouble. However, Alice the call girl finds out what Jeanie is doing, and she decides to pay her a visit which leads to a cat and mouse game of sex and blackmail.