Carole Matthieu
Humiliated by the pitiless managerial techniques they have to endure, employees bring all their misery to the company doctor, Carole Matthieu. Unable to curb this daily flood of suffering or make the rigid hierarchy accept their responsibilities, she takes the radical decision to act by helping an employee commit suicide.