Classical:NEXT 2019 - Clarinet Factory
Considered to be one of the most unique ensembles to feature on the Czech scene in the last 25 years, the style of the Clarinet Factory hovers between contemporary and classical music, jazz and world music. In this performance from 2019's Classical:NEXT!, the ensemble interprets a series of its own works.