Cruella's Castle
Sexy and daring archaeologist Dr Bikini Jones, steals a sacred idol that is believed to be the key in finding a mysterious Temple guarded by dinosaurs - long rumored to be more than just a tall tale. And legend has it that anyone who discovers it, will become the supreme ruler.