Damascus Cover
Israeli spy, Ari Ben-Zion, haunted by the death of his son, is recalled to Jerusalem after a failed attempt to bring a mole back to Israel alive. Unsure how many of its operatives have been exposed, the Mossad assigns Ari to smuggle a chemical weapons scientist out of Syria. While in Damascus, Ari's loneliness is relieved by Kim, a young American photographer. Within days of his arrival his mission goes wrong and to survive Ari reaches out to a deep cover agent code named, The Angel. He soon discovers that he is a pawn in a much bigger plan that will change him forever.