The Bricklayer
Steve Vail, a seasoned ex-CIA operative, is drawn back into the shadows to confront a formidable extortionist threatening the agency's very existence. Vail's expertise and cunning are put to the test as he unravels a complex web of intrigue, navigating through hidden agendas and treacherous alliances. As the stakes escalate, Vail must rely on his instincts and training to outwit his adversaries, uncover their true motives, and protect the secrets that could compromise national security. With time running out and the fate of the agency hanging in the balance, Vail embarks on a perilous mission to neutralize the extortionist and restore order.