Classified
Aaron Eckhart stars as a veteran CIA hitman who has been receiving orders through classified ads in newspapers. When his estranged daughter (Abigail Breslin) reappears, she reveals that his division was shut down years ago. Together, they set out to uncover who has been pulling the strings.