Sofia
Field Agent Robert Diggs (Slater) walked away from his career in the FBI and accepted the position of Cultural Attaché in Sofia, Bulgaria for one reason: to escape the memories of his wife’s death for which he blames himself. However, when an unknown vigilante begins killing high-priority terrorists from America’s Most Wanted list, the FBI and CIA request he take on the case, and with the U.S. Ambassador’s (Sutherland) persuasion, Diggs finally agrees. While tracking down the killer, Diggs finds himself drawn to a sensuous, redheaded belly dancer named Ursula (Portnoy). After engaging in a passionate romance, he is able to put the painful memories of his late wife aside; but as Diggs’ personal life heats up, his progress with the case runs cold. His frustration mounts as the killer continues to successfully assassinate the terrorists. Little does Diggs know that he is sleeping with the enemy.