Dear Beautiful Beloved
DEAR BEAUTIFUL BELOVED looks at wartime Ukraine through the people left with the hardest tasks: the weak who cannot flee, the volunteers who move the dead, and the families waiting for news. Juri Rechinsky follows ordinary journeys made extraordinary by fear, distance and loss, keeping the film close to daily survival.