Despair & Defiance
Enter a city under siege - Kyiv, the capital of Ukraine. With the city enduring indiscriminate bombing, and with Russian forces attempting to encircle the city, this is an up-close look at the deep despair and heroic defiance of the Ukrainian people resisting the Russian invasion.