Dissidence
Twin climbers Ravianto and Raviandi Ramadhan rise from Jakarta to the world stage, overcoming limited resources and systemic barriers. Dissidence follows their journey to a legendary route in France, reflecting their resilience, ambition, and unbreakable brotherhood.