Vendée Globe
The Vendée Globe 2024 comes to life in this captivating documentary, following 40 solo skippers braving rough seas. Featuring stunning footage and exclusive interviews, it explores the rivalry between Charlie Dalin and Yoann Richomme, the rise of Sébastien Simon, and the inspiring journeys of the skippers.