Surf Sessions
The world's bravest surfers are charging the peaks at famed big wave spots around the world. It's safe to say that any time they go over the ledge it's a momentous feat of human skill and courage.
Best of Sessions
2018 was packed with epic moments in surfing, from Indonesia to Portugal and everywhere between. Hit play now for the recap of a crazy year in surfing celluloid.
Nazaré reaches massive new heights
The swell forecast promised one of the biggest ever days of surf at Nazaré – and it didn't disappoint. Waves the size of mountains showed up at the world-famous Portuguese surf spot.
Another bombing swell hits Praia do Norte in Portugal, providing yet one more historic day for a group of chargers who were out to greet the massive waves.
The waves at Nazaré are renowned for their wild ferocity and that makes them a magnet for big-wave surfers. Watch as Justine Dupont, Andrew Cotton, Conor Maguire, Kai Lenny tackle the monstrous slabs.
As big wave season looms at Nazaré, filmer Alex Laurel looks back on Andrew Cotton, Lucas 'Chumbo' Chianca and Hugo Vau's massive moments from the 2017–18 season.
Nazaré goes fully wild as Winter Storm Helena slams the Portuguese coast, bringing some of the biggest waves Nazaré has ever seen. Carlos Burle shares the draw of the biggest and baddest waves a surfer can find.