Edge of Darkness
Corruption and conspiracy dominate the events surrounding the murder of a homicide detective's daughter in this Boston thriller. Detective Craven channels all his energy into exposing the truth behind his daughter's death, and soon becomes drawn into the dark and dangerous world, and finds the experience is life-changing.