Empty
Giorgio and Marco come from two different worlds: the first is the son of an important lawyer, the second one is a son of a modest family, struggling to emancipate himself from a small provincial town. Both dream of an overwhelming love and above all, for different reasons, they desire to emerge. The force that attracted them will force them to fight to be together.