Felony
Three detectives become embroiled in a tense struggle after a tragic accident, that leaves a child in critical condition, tests their moral standings. One is guilty of a crime, one will try to cover it up, and the other attempts to expose it. How far will these men go to disguise and unravel the truth? From the producers of Lawless and Margin Call comes this intense psychological thriller starring Joel Edgerton (Warrior, The Great Gatsby), Tom Wilkinson (The Grand Budapest Hotel, Mission: Impossible - Ghost Protocol), Jai Courtney (Divergent, Jack Reacher, A Good Day to Die Hard) and Melissa George (Triangle, 30 Days of Night).