Freaky Deaky
Based on the thrilling Elmore Leonard novel. On Chris Mankowski's first day on the Detroit Police Department's sex crimes unit, not only does he fall in love with the first person to report an assault to him, he's suspended for roguishly investigating the rich, powerful and completely drunk Woody Ricks. He discovers there are all kinds of people trying to get something - money, revenge, or both - from Woody. To serve justice, Chris must tread outside the law and navigate a literally explosive minefield. Freaky Deaky is a funny, sexy and dangerous look at the dark side of the 1970s that ends just like it begins - with a bang.