Freeheld
Oscar winner Julianne Moore, Elliot Page, Steve Carell, & Michael Shannon give acclaimed performances in this stirring film based on a true story. After detective Laurel Hester (Moore) is diagnosed with cancer, she learns that government officials won't award her pension benefits to her domestic partner, Stacie (Page). Refusing to accept the officials' decision, Laurel & Stacie lead a battle for equal rights in this unforgettable movie that speaks to the power of love & the pursuit of justice.