Frida Kahlo
"Frida Kahlo, The Woman Who Gave Birth To Herself", a biopic that invites you to submerge emotionally in the silent and abstract world of Frida. Where we enter beyond her life as an artist, or wife of her great master, Diego Rivera. This is a diving to the darkest depths of her pain, her fear, her love and withering.