Hard Cash
Fresh out of prison, Thomas Taylor (Christian Slater) assembles a team of outlaws to pull off his most brilliant heist yet. Alas, the stolen money is marked, enabling FBI agent Mark Cornell (Val Kilmer) to swiftly track down Taylor and Co. But the corrupt agent is not interested in making an arrest: Using his knowledge of Taylor's guilt as leverage, the wily agent coerces the crooks into engineering an even bigger robbery, this time targeting a high-profile riverboat casino.