Hustlers
A missing wedding ring leads to a wild-goose chase involving meth addicts, skinheads and an Elvis impersonator. With an all star cast including Paul Walker (The Fast and the Furious), Matt Dillon (There’s Something About Mary), Brendan Fraser (Crash) and Elijah Wood (The Lord of the Rings).