Hap and Leonard
Savage Season
After lifelong best friends Hap and Leonard lose their jobs, a seductive figure from Hap's past resurfaces with a plan to score some major cash.
The Bottoms
Hap and Leonard - enticed by Trudy - begin their search for the lost loot with new compatriots Howard, Chub, and Paco. Also, Leonard receives distressing news regarding his Uncle Chester.
As they close in on the stolen money, Hap, Leonard and Trudy revisit their pasts while loyalties are tested at Leonard's house.
The gang buys cocaine in order to resell it for a profit; an unexpected duo meets the group in an office.
Soldier and Angel force Leonard to dig up the money, but a surprise awaits them. Meanwhile, Trudy stands her ground while Hap and Leonard seek a way out.
Hap and Leonard must fend for themselves as Soldier goes completely unhinged, Trudy makes a confession to Hap, a search for the money leads Hap to a solo discovery, and Hap and Leonard find themselves at an unexpected funeral.