Hydrosphere
Proxate Corporation recruits a boozy former ship captain and offers him a new identity: Sean Murdoch. His job is to take charge of a large ship on one voyage. Once aboard, Murdoch realises that the ship is a prison ship, and the cargo are criminally insane inmates. Murdoch's other problem: someone has planted bombs aboard the vessel.