In the Beginning was the Water
In the Beginning Was the Water is a symphonic show by composer Nico Cartosio, recorded in Venice's historic Scuola Grande San Giovanni Evangelista. Performed by the Italian Philharmonic Orchestra and the Parma Opera Chorus, it blends music, memory, and the timeless spirit of water.