La Moresca - Addio, Daedalus
After more than thirty years at the top Ensemble Daedalus is saying goodbye to the concert stage. That demands a fitting farewell. Roberto Festa sought and found music that mirrors his journey over three decades. With Italian carnival songs and morescas by Renaissance composers such as Barbetta, Banchieri, and Falconieri, this farewell will be above all a party, with – true to tradition – first...