Inescapable
When his eldest daughter goes missing in Damascus, Adib Kareem a shamed Syrian military officer turned sophisticated Canadian businessman, finds his past coming back to haunt him with a vengeance. At risk of torture and death, Adib is forced to return to the country he thought he had escaped in a desperate search to find her.