Jennifer Lewin - Live in Toronto
'Jennifer Lewin Live in Toronto' captures the electrifying atmosphere of her 'Hail The King' concert series. With powerful live music, a quartet string section, and a large audience, the film showcases a unified spirit of praise and worship.