Love Blooms
Martin arrives in Paris in a desperate attempt to reunite with his love Léa, who is lively and cultured, but not very happy. She does not know where she is going in life, she is sure that it won't be with Martin, who has dreams of becoming a director. Martin now has to find a way to rebuild his life, when to his surprise, he falls in love with another man.