Message from Fallujah
Daniel Crane is an American civil engineer working to rebuild war-torn Iraq. On the morning of his last day in Fallujah, a drama too horrible to imagine unfolds-- and Daniel finds himself the hostage at its center. A must-see action drama. Shocking. Heart-rending. Stellar performance from LANCE HENRIKSEN (Aliens).