Me Time
In this documentary, six protagonists share their personal experiences of abortion and sterilization, from unplanned pregnancy to becoming a happy mother, and vice versa, from wanting a child to regretting motherhood. With openness and humor, taboo topics are discussed, provocative questions are answered, and political laws are challenged.