Mütter
In ten kitchen conversations, mothers speak openly, directly and without filter about their lives. In the familiar setting of their everyday surroundings, they share personal experiences, thoughts and emotions - honest, contradictory and often unexpected. The camera stays close, allowing their perspectives to unfold.